Restless Leg Saga
Een new-age soap die puur goud maakt van pasteltinten, de idioot optimistische esthetiek van geneesmiddelenreclames en paradijselijke herinneringen aan Enya. Elektrische tandenborstels en kitscherige prullaria krijgen geheimzinnige en misschien zelfs magische eigenschappen. Visuele poëzie van de bovenste plank.