RECONNAISSANCE
Een paar maanden lang heeft Lurf het Morris Reservoir in Californië gedocumenteerd, waar het leger tientallen jaren torpedo’s heeft getest. Nu ligt het stuwmeer er verlaten bij, op allerlei achtergebleven vreemde bouwsels na. De al vaak in beeld gebrachte plek wordt hier via subtiele bewegingen getransformeerd omdat Lurf op een sluwe manier speelt met visuele waarneming. (TIFF 2012)