Raw 1.0
Zwartjes staat sinds eind jaren zestig bekend om zijn grofkorrelige zwart-witfilms, vaak met uitbundig geklede en opgemaakte acteurs die gevangen raken in een web van seksueel geladen machtsspelletjes. Raw 1.0 is een nooit eerder vertoond en verloren gewaand werk dat onlangs, bij de voorbereiding van zijn fotoboek The Holy Family, weer werd terug gevonden.