Phantoms of a Libertine
Met de hand geschreven glamourrijke reisbestemmingen bij foto’s. Fragmenten van vervagende figuren op de vergelende bladzijden van een fotoalbum. Een appartement is sinds het vertrek van de bewoner een museum geworden; niet zozeer een mausoleum, maar een gedenkplaats voor wat voorbij is. (BR)