Persian Pickles
De oorspronkelijk Iraanse paisleypatronen werden in de psychedelische jaren zestig mateloos populair. Jodie Mack gooit er met Persian Pickles nog een schepje bovenop door de kleurrijke motieven op 16mm te editen tot een duizelingwekkend visueel feest. Hoogfrequent knip- en plakwerk.