Orpheus (Outtakes)
In de donkere kamer op de optische printer samengepuzzelde fragmenten van Jean Cocteaus klassieker Orphée, geven in deze nieuwe samenhang de gene zijde van de cinema aan. 'An impossible film project: Buster Keaton stars in the outtakes from Cocteau's Orphée, made by me for the cutting room floor.' (MHC)