Nuclear Waste
Sergiy en Sveta wonen in Tsjernobyl. Hij is vrachtwagenchauffeur bij een bedrijf dat radioactief afval verwerkt, zij werkt in de wasserette. Hun leven heeft een zeker ritme, elke dag treffen ze elkaar voor een vast ritueel in een kamer. Effectieve, sobere fictie die ook weet te ontroeren.