Nomads
Nomads speelt zich af in een rommelige, maar bedrijvige autowerkplaats in Khartoum. De monteurs hebben een gezamenlijk passie voor muziek. Eigenlijk zijn het professionele muzikanten met als hobby het sleutelen aan auto's, zou je kunnen zeggen. Ritmische documentaire met gevoel voor mechanische onderdelen.