Mr. President
Innemend stream-of-consciousnesswerk in een dromerige stijl over herinnering, jeugd en verlies, speelt ondertussen ook met de tweedeling tussen fantasie en tastbaarheid. Yuen vertelt dit korte verhaal met behulp van een bonte verzameling gevonden teksten en origineel materiaal.