Miss Lovely
Mumbai in de jaren tachtig. De broers Vicky en Sonu maken softporno-horrorfilms voor de groeiende clandestiene filmmarkt in de stad. Bij de gevoelige Sonu drukt dat werk op zijn geweten, maar Vicky, het brein achter de operatie, zet hem onder druk in een wereld van seksfeesten, illegale handel, corrupte politiemensen en gevaarlijke gangsters.
Als de mooie ‘debutante’ Pinky in het vervallen pakhuis dat als filmstudio dient verschijnt, raakt het leven van de broers ontwricht. De naïeve Sonu wordt verliefd en neemt onverantwoorde risico’s bij het financieren van een romantische speelfilm voor zijn muze.
Regisseur Ahluwalia, bekend van zijn opmerkelijke documentaire John & Jane, was oorspronkelijk van plan om een documentaire over het onderwerp te maken. Hij deed gedetailleerd onderzoek naar de exploitatiefilmindustrie van Mumbai, en heeft het C-filmmateriaal van de jaren tachtig geslaagd verwerkt in deze boeiende, gewelddadige retrothriller.