Malody
In een wegrestaurant ontmoet een zieke vrouw zichzelf als klein meisje als ze in de spiegel kijkt. Het restaurant is gebouwd in een groot houten wiel en rolt letterlijk door een studio. Terwijl de wereld op zijn kop gezet wordt, creëert de veranderende zwaartekracht chaos en veroorzaakt zo een noodlottige kettingreactie. Voorfilm bij Krivina.