Mademoiselle
Een vrouw heeft haar eigen manier gevonden om ongewenste, verbale aandacht van mannen uit haar systeem te krijgen. Hun agressieve formuleringen vormt zij om tot een woordeloze treurzang van glissando, die geleidelijk aan op de lachspieren werkt en zo een opening uit de hachelijke situatie creëert.