Lost Dreams
Dwoskin betrekt de kijker vaak in een voyeuristische situatie. Hij gebruikt de camera als een verlengstuk van het oog - kijkend en spontaan vastleggend terwijl deze zich verhoudt tot, reageert op en voelt voor de ander (het model), met de ogen als verlengstuk van de ‘geest’. In deze film vinden deze geënsceneerde ontmoetingen plaats in een terugblik.