Los micro burgueses
Sebastián Hoffman (Halley) is bedenker van en acteur in deze komische miniserie. Samen met een groep vrienden en zonder enig budget, werkten ze aan deze sociale satire, waarvan het enthousiasme van het scherm spat. Drie jongens uit Tecamachalco, een voorstad van Mexico-Stad, blazen de pretenties van de gegoede burgerij op tot in het extreme. Niets is gek genoeg: ontvoeringen met een afgesneden oor, kleurrijke collages, en dat vol verwijzingen naar de cinema. In dit programma worden aflevering 1, 2 en 5 vertoond. Zie ook Halley in Hivos Tiger Awards Competition.