Lonely Bones
Rosto, een van de meest extravagante en bekende animatoren van Nederland, moest deze film in Frankrijk financieren. Lonely Bones is een hallucinerende film over dromen en het brengen van offers. 'Hail! To all the souls-oh. Hiding on rotting floors. Little did they know that they would make today.' (Rosto) Voorfilm bij Frankenstein's Army.