Letter to America
Twee vrienden in Odessa proberen een videoboodschap te maken voor hun maatjes die naar de Verenigde Staten zijn geëmigreerd. Een van de twee verhuurt zijn flat aan een onbetrouwbaar meisje dat allerlei smoezen verzint om de huur niet te betalen. Een uitzonderlijk verhaal over bijna wanhopige mensen, die er desondanks in slagen om van het leven te genieten, al trekken die geneugten zich ook weinig aan van goed en kwaad. Wordt vertoond in combinatie met On the Steep Cliff.