Lay Bare
Ruim 500 mensen van verschillende leeftijden en nationaliteiten stonden model voor deze staalkaart van het menselijk lichaam. De oppervlakte van het lichaam wordt onthuld op een wijze die doorgaans voorbehouden is aan de intimiteit van onze familie of geliefden. Het resultaat is zowel erotisch als grappig, mooi en kwetsbaar.