km
Heerlijk onnozel; de film onthult een universum dat in slechts tien minuten tot leven komt en zijn volledige verloop krijgt. Zonder een greintje emotionele afstand belanden we op de bestuurdersplaats van een relatie tussen een man en vrouw, gespeeld door Aris Servetalis (Alps & L) en Evi Saoulidou. Voorfilm bij Boy Eating the Bird's Food.