Kiss the Rain
Als aan verliefdheid een einde komt lijkt een wereld in te storten. Maar gevoelens van liefde, geborgenheid en hoop overleven deze tegenspoed. Met deze intense cut-out-animatie opent Lewis Klahr een nieuwe serie animaties onder de titel The Rain Couplets.