Kid
Het leven van Kid wordt gevangen in zorgvuldig gekadreerde scènes, met een statische camera. In huis, in de klas en de kamer van de hoofdmeester, op het treurig stemmende parkeerterrein van de supermarkt. Dramatische gebeurtenissen en belangrijke gesprekken vinden nipt buiten het gezichts- en gehoorveld van de jongen plaats, zoals dat het geval is voor alle jonge kinderen. En net als Kid, indrukwekkend gespeeld door Bent Simons, moet de kijker met de summiere informatie zijn eigen interpretatie maken van de situatie.