Just Ancient Loops
Aan de hand van archiefbeelden, chemische processen en animatie biedt Bill Morrison een unieke kijk op het hemelgewelf op basis van het traditionele musica universalis-concept. De cello wordt een 'Über-instrument', dat een geluidstapijt neerlegt, laag voor laag ritmische grooves opbouwt, melismatische melodieën zingt en naar de sterren reikt terwijl de muziek toewerkt naar een allesomvattende, meeslepende climax.