In Search of Hip-Hop
De titel is helemaal goed. Het politieke en religieuze klimaat is er in Soedan niet naar om veel tegencultuur mogelijk te maken. De filmmaakster moest echt op zoek en ze vond weinig, maar wat ze vond is van een ontwapenende oorspronkelijkheid. Een portret van rappers die het rappen nog moeten leren.