Hotte im Paradies
‘Als je wil kun je elke dag een ander kutje krijgen. Dat is het echte leven. Het andere is nep.' Ja hoor, dat is Hotte; hij is eigenlijk een heel lieve, beschaafde pooier, die eindelijk het redelijk grote geld aanboort met een handvol pittige hoeren. De een mooier dan de ander, maar allemaal charismatisch en slim op een manier die de samenleving meestal niet aankan. Hotte weet: 'Comfortabel leven is hard werken.' En hij ontdekt dat er geen onechtheid zit in ware liefde, maar veel ware liefde in onechtheid.