Hoofdpersonen uit de mainstreamfilm zijn aan elkaar gemonteerd, als deconstructie van de filmbeleving. 'Je kunt elke Hollywoodfilm interessant maken als je hem in stukjes hakt en weer samenvoegt, of het licht aandoet en op je zitplaats een goedkope transistorradio aanzet.' Variant op de tekst 'Film Scenario' van Nam June Paik uit 1963.