Hier Nu
Korte, poëtische meditatie over de vluchtigheid van de liefde en al het andere. Geschreven en voorgedragen door de Nederlandse schrijver Remco Campert, en ondersteund door sfeervolle beelden van mens en natuur. Van experimenteel filmmaker Barbara Meter.