Het verzameld breiwerk van Loes Veenstra
Loes Veenstra breide sinds 1955 meer dan 500 truien en bewaarde ze in haar huis op de 2e Carnissestraat in Rotterdam-Zuid. Tot de draaidag waren de truien nooit gedragen. Zowel de flashmob, de film als het bijbehorende boek zijn een ode aan het werk van Loes. Zoete film met rollen voor ál haar truien.