Good Childhood Days
Een nostalgische reis voert ons naar de kindertijd van Aliyar Rasti en Siavash Naghshbandi in de jaren 80. De muziek is van de Iraanse rockgroep Bomrani, die zich liet inspireren door een beroemd Iraans kinderliedje uit diezelfde periode.