Fort Buchanan
Als de man van Roger wordt uitgezonden naar Djibouti, blijft Roger achter met zijn groep vriendinnen en zijn geadopteerde dochter, de temperamentvolle Roxy. Haar felle uitbarstingen leiden er uiteindelijk toe dat Roger boksles neemt bij een personal trainer. Met nieuwe kracht treedt Roger Roxy tegemoet. (BC)