F*ck for Forest
De Noorse Danny, een dolende twintiger, trekt in bij neohippies in Berlijn. Zijn nieuwe huisgenoten vormen een alternatieve actiegroep die zich inzet voor de natuur middels zogenaamde ‘ecoporno’. Te midden van old school wierookwalmen en gitaarmuziek filmen ze hun seksuele uitspattingen, die ze vervolgens publiceren op hun actiewebsite. Bezoekers kunnen die content tegen een financiële vergoeding bekijken, waarna de donaties benut worden om regenwouden van de ondergang te redden.
Voor zijn documentaire volgt Marczak de uiterst serieuze ‘erotische activisten’ in Berlijn en tijdens hun goededoelentrip richting Colombia en Peru, alwaar de goedbedoelende hippies van een koude kermis thuiskomen. Middels een droogkomische voice-over worden de diverse protagonisten geïntroduceerd, waarbij alle vooroordelen soepel worden bevestigd. Niet in de laatste plaats door de hoofdrolspelers zelf, die koffie zetten met blote borsten, aan de lopende band jointjes roken en uitspraken bezigen als: ‘Ik vind je energielevel erg aangenaam.' Seksuele vrijheid meets altruïsme meets actievoeren nieuwe stijl.