Emperor Visits the Hell
Goede verhalen zijn tijdloos en laten zich eeuwen later makkelijk opnieuw vertellen. Dat geldt ook voor de roman Reis naar het Westen, geschreven tijdens de Mingdynastie (16e eeuw). Li Luo heeft voor Emperor Visits the Hell drie hoofdstukken overgeplant naar het moderne China. De hoofdrollen zijn nu weggelegd voor bureaucraten, partijbonzen en gangsters.
Deze lowbudget politieke satire was de grote hit van het Vancouver International Film Festival, waar de film de Dragons and Tigers Award for Young Cinema won.