El acompañante
In de sloppenwijken van Lima zorgt een jonge mannelijke prostitué voor zijn zwijgende, invalide vader. Deze schilderde vroeger houtwerk op traditionele wijze. De zorg valt hem zwaar en hij probeert los te komen, maar zijn vader is te afhankelijk van hem. Bijzondere, intieme fictie uit Peru.