Edison Bay
Uitzicht vanaf de Rotterdamse Edisonbaai op Yangtzehaven, waar grote containers uit China gelost worden. Een samenvoeging van twee min of meer verschillende werkelijkheden: een zwevende mens-figuur en een industriële horizon. Met een soundtrack van natuurlijke en elektronische geluiden, opgenomen on the spot.