Doll Parts
Quawson documenteert het leven van mensen in de marge van de samenleving. Ze voelt zich aangetrokken door individuen die hun identiteit uitdragen via verwijzingen naar film, muziek en de geschiedenis van de populaire cultuur. Doll Parts is zo een sobere schets van de aard van identiteit geworden.