Contribute a Better Translation
Google Translate vraagt gebruikers de geboden vertalingen te verbeteren door te klikken op de link ‘Een betere vertaling voorstellen.’ In deze video worden tientallen politieke slogans achter elkaar onder de loep genomen, uit het repertoire van het Palestijnse verzet, variërend van links tot rechts en van de Balfour-verklaring tot nu.