Cacheu
Door standbeelden te filmen die zijn opgeslagen in het fort van Cacheu, een van de eerste plekken in Guinee-Bissau waar slavenhandel gedreven werd, behandelt deze single-shot 16mm-film historische momenten die symbolische conflicten representeren. Cacheu doet zo sterk denken aan het werk van Chris Marker, Alexander Kluge en Alain Renais.