Beyond Memory
Een mooi meisje, in zwart-wit gefilmd, in een kamer. Ze is alleen en mist iemand. Ze opent haar geheugen als een kamer en laat de verdwenen Omar binnen. Hoe lang het geleden is dat hij verdween, is niet duidelijk, maar haar gebroken hart is nog lang niet genezen. In haar vrijwel lege kamer hangt het portret van Che Guevara.