Beyond Expression Bright
Volgens de 18e-eeuwse Zwitserse naturalist Charles Bonnet wordt onze verbeelding evenzeer geprikkeld door het oneindig grote als het oneindig kleine. Intrigerend kunnen ook de instrumenten en empirische mechanismen zijn waarmee we de onmetelijkheid meten, met name hun schijnbaar onoverkomelijke beperkingen. (EE)