and yes I said yes I will Yes.
De titel, ontleend aan de slotzin van Ulysses van James Joyce, dient ook als voorwendsel om steeds maar weer een gevoel van enorme vreugde te uiten over het schilderen. Deze video oogt als een sterrencast en wordt gebruikt als doek voor een geëmancipeerde benadering van de schilderkunst.