Akiba-Field
In Japan wordt de popcultuur van spelletjes, comics en genrefilms serieuzer genomen dan waar ook ter wereld. Daarom is de satire op die popcultuur ook van een andere orde. Een lege straat en iedereen weet dat het einde der tijden daar is. Een zwaard en het is direct edele vechtkunst. Kleine film voor een grote glimlach.