A Fallible Girl
Dat geldt niet voor de Chinese Lifei in A Fallible Girl. Zij is aangestoken door het ondernemersvirus en wil zichzelf opnieuw uitvinden als zakenvrouw. Met haar beste vriendin Yaya begint ze in de woestijn een champignonkwekerij. Bij de eerste tegenslagen al trekt Yaya zich terug en staat Lifei er alleen voor. Ze huurt arbeiders in uit Bangladesh, doorkruist de stad om haar waren aan de man te brengen en zoekt investeerders. Maar als ze eindelijk succes heeft, wordt ze door familieomstandigheden gedwongen terug te keren naar China.
Als buitenlander en vrouw is Lifei dubbel gehandicapt in de door mannen gedomineerde Arabische wereld. A Fallible Girl toont de hardheid van het leven in Dubai, maar heeft een louterend einde. In haar ondergang vindt Lifei zichzelf toch opnieuw uit.