A Breath from the Bottom
Dramatische en realistische politieke film. Conflict tussen vader en zoon. De vader is een oude verbeten actievoerder die niets op heeft met de overheid. De zoon is een ambitieuze politieagent. Dynamisch gedraaid in journalistiek zwart-wit.