Whose Eyes
Vier ‘fake surveillance videos’, gemengd met geweldsuitbarstingen die vastgelegd zijn op echte bewakingscamera’s, en schijnbaar willekeurige shots uit de dagelijkse Chinese werkelijkheid: het beeld van Whose Eyes. Welke werkelijkheid is de meest werkelijke, en wie ziet wat?