Where Is My Dog?
Een speciaal inkijkje in de hoofdstad van Ethiopië via de zoektocht naar een hond. Vrienden, straatjongens en een filmcrew zijn op zoek naar de verdwenen 'Leman', in een stad die vergeven is van de straathonden. Geloven we wat we zien? Opgenomen in tien dagen met medewerking van de lokale bevolking.