Well Then There Now
Een lijst van 254 shots, verdeeld over 15 scènes. Het script is niet zozeer bedoeld als regieaanwijzing maar meer als muzikale compositie: open voor meerdere interpretaties. De geestelijk vader van het project is muzikant/componist John Zorn. De regisseur is Tiger Award for Short Films-winnaar 2010, Lewis Klahr.