Well
De camera trekt ons mee, als het ware door een tunnel, tot diep in onze gedachten. Hier belanden we in een transcendentale wereld waar herinneringen als bubbels tot ons komen. Een hypnotiserende animatie over de scheiding tussen ons bewust- en onderbewustzijn en de symboliek van water.