Vexed
Terwijl wetenschappers steeds dichter in de buurt komen bij de onthulling van hét deeltje dat ons begrip van het universum bevestigt, toont Telcosystems een veel minder eenduidige deeltjestheorie: een weerbarstige en instabiele digitale wereld die alleen zichtbaar wordt op superluminale snelheid.