The Green Wave
Jumpcuts, kleurmanipulaties en plotse sprongen in de beeldverhouding leveren een pulserend spektakel op. Jacobs toont zich tegelijk archeoloog en uitvinder. Hij weet oude technologieƫn naar zijn hand te zetten en vindt nieuwe uit, alles om het spectrum van illusies van diepte en beweging verder uit te diepen.