The Count
Pertti Ylermi Lindgren verloofde zich met 76 vrouwen, maar trouwde geen van hen. Wel liet hij ze altijd berooid achter. Als het om zwendelen gaat: Lindgren heeft het uitgevonden. Von Bagh vroeg hem om zichzelf te spelen in een film over zijn grootste momenten, ofwel zijn meest flamboyante ‘stunts’ - en hij zei ja! Zo zien we hoe ‘de Graaf’ zich de hele zomer van 1970 in leven houdt met dansen en de charmeur spelen, van de ene naar de andere danstent. Lindgren is ‘de Graaf’ en omgekeerd!