Tamino
Stop-motion operascène uit Die Zauberflöte: Pamina's 'Ach, ich fühl's, es ist verschwunden!' Aangezien haar geliefde Tamino niet meer tegen haar spreekt, sterft ze liever. Deze film is opgedragen aan degene die weet hoe je moet zwijgen… (EK)