Standards
Een jazzkwartet treedt op bij een Belgisch banket voor rijke zakenlui. Achter de schermen bespreken ze hoe ze zich daarbij voelen. Hilarisch is de scène waarin de gastheer hun namen niet meer weet. Lichtvoetige en vermakelijke, voyeuristische documentaire met veel herkenbare situaties.